Co děláme

V centru našeho zájmu vždy stály základní umělecké školy. Informační systém základních uměleckých škol iZUŠ, který jsme pro ně vyvinuli, způsobil de facto revoluci v řízení ZUŠ. Inspirováni tímto úspěchem jsme se vrhli na vývoj informačního systému pro elektronickou organizaci soutěží EOS ZUŠ.
V současné době, kdy oba tyto produkty skvěle fungují, se poohlížíme po dalších možnostech. Snadná forma obchodní komunikace mezi odběratelem a dodavatelem B2B PRO se nám jeví jako cesta, kterou se máme dát ve snaze pomoci i business zákazníkům.

Firemní filosofie

Základní pilíř firmy tvoří naši lidé, bez nich by to nešlo. Snažíme se podporovat jejich silné stránky. Jen tak se mohou cítit sebevědomě a bezpečně ve svých činnostech. Jejich profesionalita, nasazení a dobré pocity z vykonávané práce se pak přenáší i na naše zákazníky. Na každého sedí každé z našich „S“ - soudržnost, svoboda, samostatnost, síla, sebedůvěra, systematičnost, spolehlivost, specializace, stabilita, spokojenost. Díky našim stále se zdokonalujícím produktům šetříme našim zákazníkům čas na jejich osobní život.

Důvody, proč jít do toho s námi

  • Víme, co chceme.
  • Držíme krok s nejnovějšími trendy.
  • Máme pořád nové nápady.
  • Tvrdě pracujeme.
  • Pečujeme o naše zákazníky, nasloucháme jejich potřebám.
  • Máme skvělý tým plný odborníků.

HISTORIE SPOLEČNOSTI

Takhle to vše začalo...

Začíná se psát historie naší firmy.
Světlo světa tehdy spatřila první verze iZUŠ
(informačního systému základních uměleckých škol).

2010

2011

Zdokonalujeme iZUŠ. Jsme přesvědčeni, že způsobí revoluci v řízení základních uměleckých škol.
První výhry. Počet škol využívajících iZUŠ se přehoupl přes 10,
a to v „době papírové“ nebylo vůbec lehké.

2012

2013

Na pravidelných krajských setkáních ředitelů ZUŠ šíříme osvětu, že přechodem na elektronickou dokumentaci ušetří nejen svůj čas, ale také peníze. Postupně expandujeme i na Slovensko.
Vydáváme časopis proZUŠ.

2014

2015

Rok, kdy oficiálně vznikla firma Sensio.cz s.r.o. Na základě požadavků škol a Ústřední umělecké rady ZUŠ začínáme s vývojem informačního systému EOS ZUŠ (Elektronické organizace soutěží ZUŠ).
Rozšiřujeme náš tým a z provizorních prostor se stěhujeme do kanceláří.

2016

2017

Na dveře klepe GDPR, přijímáme další posily, nabíráme druhý dech.
Tým nadále roste. Současné prostory jsou nám již malé, přemisťujeme se tedy do větších a začínáme se poohlížet po dalších zajímavých příležitostech. Ty na sebe nenechávají dlouho čekat. Informační systém pro firemní klientelu s názvem B2B PRO se pro nás stává velkou výzvou.

2018

2019

Rok velkých změn. Měníme grafiku, logo, web… Jsme to stále my, jen v novém, modernějším kabátě.

SOUČASNOST A BUDOUCNOST

Co nás čeká? Neumíme odpočívat, máme hlavy plné nápadů a velkou chuť je uskutečnit, proto se vydáváme na další cestu - připravit naše produkty pro nové desetiletí. Přitom ale nezapomínáme, co je naším hlavním cílem - šetřit zákazníkům čas v jejich každodenních pracovních činnostech, aby jej pak mohli věnovat svým dětem, přátelům, koníčkům.

NÁŠ TÝM

Nečekaná setkání. Netradiční nápady.
To jsme my.

Bc. Lukáš Gál

programátor

Naděžda Horáková

technická podpora iZUŠ

Bc. BcA. Martin Kordas

programátor

MgA. Ondřej Kratochvíl

jednatel, projektový manažer

Ing. Jan Malátek

programátor

Anton Piliugin

programátor

Anna Skácelíková

Technická podpora iZUŠ, smlouvy, faktury

Markéta Slaninová

grafička

Ing. Jan Tobolík

jednatel, softwarový inženýr

Barbora Tobolíková

technická podpora EOS ZUŠ

David Walter

programátor

REFERENCE

Spokojenost s produktem iZUŠ

Je intuitivní, jednoduchý, srozumitelný

Program iZUŠ je prostě výborný. Z osobní zkušenosti i s jinými programy bych vyzvedl především jeho uživatelskou přívětivost. Je intuitivní, moderní, umí téměř vše, opravdovou specialitou je ovšem funkce Evidence majetku. Za takovou kvalitu si rád připlatím.
Jan Papež, dipl. um., ředitel ZUŠ Skuteč

Šetří čas, peníze, životní prostředí

Pro nás je iZUŠ jednoznačně nejkomplexnější nástroj pro vedení povinné školní dokumentace a související agendy - je jediný svého druhu. Šetří čas, náklady a pro všechny uživatele představuje obrovské ulehčení práce. Nejenže se nám líbí, Vůbec si bez něj nedovedeme představit život v ZUŠ :-)
Mgr. Vít Rakušan
ředitel ZUŠ Jablonec nad Nisou

Je pružný, dynamicky se rozvíjí

Na iZUŠ oceňuji v především to, že se do něj mohu přihlásit odkudkoliv, aniž bych jej musel instalovat. Cloudové řešení je moc fajn. Líbí se mi flexibilita iZUŠ - tvůrci systému naslouchají skutečným potřebám uživatelů a snaží se rychle jejich požadavky do systému zapracovávat, tím jej vylepšovat a posouvat stále dál. Rád bych vyzdvihl práci technické podpory (jmenovitě paní Skácelíkové), zodpoví jakékoliv naše dotazy a všechny požadavky hravě vyřeší.
Mgr. Jiří Taufer, Ph.D., ředitel ZUŠ Rýmařov

Je do detailu propracovaný, komplexní

Po otestování různých jiných programů pro dokumentaci ZUŠ je podle mě iZUŠ zatím nejlepší a nejkomplexnější program pro přístup ke všem dokumentům a jejich správu, a to odkudkoli prostřednictvím internetu.
Miroslav Bango, učitel ZUŠ Mladá Boleslav

Přináší dokonalý přehled a výbornou organizaci

Jako ředitel školy mám třídní dokumentaci i plánování pod jednou rukou.
Jan Zapf dipl.um.
ředitel ZUŠ Horní Slavkov

Je spolehlivý

Když potřebuji něco vysvětlit, mám možnost konzultace. Oceňuji vstřícnost, pěkné jednání, celkově se mi líbí, že je to tzv. pro lidi.
Mgr.Libuše Drhová, ředitelka Soukromé základní umělecké školy Zavadilka, o.p.s. České Budějovice

Mohlo by vás zajímat

Minulost neodmyslitelně patří k pevným základům naší firmy a posouvá nás neustále dál.

ZUŠ MEETING

11. - 12. 11. 2019

Setkání všech „ZUŠáků” (ředitelů, učitelů, ekonomek...), kteří se chtějí dozvědět zajímavé informace poutavou formou. Myslíme, že je fajn se potkat osobně a lépe se poznat, proto jsme uživatele iZUŠ pozvali na dvoudenní ZUŠ meeting. Účastníky čeká nahlédnutí „pod pokličku“ různých profesí, které se podílí na chodu ZUŠ, předávání si zkušeností, jak dělat svou práci lépe, debatování o tématech, která jsou zajímavá, přednášky významných lektorů z celé republiky. Ale i zábava, posezení u vína s hudbou, bowlingový či tenisový turnaj, zkrátka příjemně strávený čas. Více informací o akci >

WikiZUŠ internetová encyklopedie

2019

Smyslem projektu je popsání jednotlivých témat týkajících se základních uměleckých škol a dobrání se pravdy ve sporných situacích. K článkům může probíhat diskuze, aby se došlo k nejlepšímu řešení. Zároveň má sloužit jako znalostní báze všeho, co se týká prostředí ZUŠ. Přejít na stránky encyklopedie >

Brožura Sensio

30. 9. 2019

Vše, co si můžete najít zde, máme nyní v kostce také v tiskové podobě. Na světě je brožura Sensio, která vám poskytne všechny důležité informace o nás. Graficky je navržena v souladu s naším jednotným vizuálním stylem. Prolistovat brožuru >

I LOVE ZUŠ

2019

Stránky pro milovníky ZUŠ. Smyslem projektu je popsání jednotlivých témat týkajících se základních uměleckých škol a dobrání se pravdy ve sporných situacích. K článkům může probíhat diskuze, aby se došlo k nejlepšímu řešení. Zároveň má sloužit jako znalostní báze všeho, co se týká prostředí ZUŠ. Přejít na stránky I ❤️ ZUŠ >

NOVÉ WEBOVÉ STRÁNKY NAŠÍ SPOLEČNOSTI JSOU NA SVĚTĚ

17. 6. 2019

Web je navržen v souladu s naším jednotným vizuálním stylem, proložen fotkami a slogany, které charakterizují jak společnost samotnou, tak i lidi, kteří v ní pracují a bez kterých by to nemělo smysl. Věříme, že v nich najdete vše potřebné, abyste nás co nejvíce poznali a dostali odpovědi na své otázky.

ROZŠÍŘENÍ DO B2B SEKCE

25. 1. 2019

Díky dlouhodobému působení jednoho z jednatelů firmy v business sektoru byla naše společnost na jaře oslovena významným českým výrobcem, abychom zajistili implementaci rozsáhlého B2B projektu na jeho stávající systémy. Po specifikaci zadání byly započaty analytické práce, na základě kterých bude v příštím roce probíhat vývoj a implementace samotného systému. Podařilo se nám pro tuto oblast získat další odborníky v oblasti IT, díky kterým se daří posouvat technologicky kupředu i stávající systémy (iZUŠ, EOS ZUŠ).

NOVÉ PROSTORY A NOVÉ TVÁŘE

1. 4. 2018

S příchodem nových tváří do firmy ke konci minulého a začátkem nového roku bylo třeba vyměnit naše útulné, avšak nám již příliš těsné, kanceláře v centru města za větší, bezpečnější a ještě útulnější.

CENÍK PRODUKTŮ A SLUŽEB

Ceny našich PRODUKTŮ A SLUŽEB stanovujeme individuálně vždy na základě konkrétních požadavků a potřeb našich zákazníků. Cenové kalkulace jsou tedy variabilní s ohledem na rozličná kritéria a výši individuální slevy. Neváhejte a nechte si od nás vypracovat cenovou nabídku.