Dokonalý on-line informační systém pro evidenci docházky zaměstnanců je určen všem, kteří potřebují
- přehledný panel obsazenosti kanceláří a zasedacích místností
- aktuální informace, zda-li je zaměstnanec k zastižení na svém pracovišti, v zasedací místnosti nebo na Home office (zaměstnanec nemusí dělat žádné úkony navíc, vše se děje automaticky jen používáním počítače, notebooku, telefonu či tabletu)
- jednoduchý zápis docházky zaměstnanců (příchod, odchod, nemoc, lékař, Home office, Sick-day…)
- elektronické schvalování nepřítomnosti
- efektivní přesměrování hovorů díky rychlé analýze využití firemních prostor
- tiskové sestavy dle vlastních požadavků - dodáme analytická data o tom, jak je váš současný prostor využíván, kolik lidí se vystřídá ve vašich stále obsazených zasedacích místnostech
Mám zájem o DASHBOOK