Dokonalý on-line informační systém pro evidenci docházky zaměstnanců je určen všem, kteří potřebují

  • přehledný panel obsazenosti kanceláří a zasedacích místností
  • aktuální informace, zda-li je zaměstnanec k zastižení na svém pracovišti, v zasedací místnosti nebo na Home office (zaměstnanec nemusí dělat žádné úkony navíc, vše se děje automaticky jen používáním počítače, notebooku, telefonu či tabletu)
  • jednoduchý zápis docházky zaměstnanců (příchod, odchod, nemoc, lékař, Home office, Sick-day…)
  • elektronické schvalování nepřítomnosti
  • efektivní přesměrování hovorů díky rychlé analýze využití firemních prostor
  • tiskové sestavy dle vlastních požadavků - dodáme analytická data o tom, jak je váš současný prostor využíván, kolik lidí se vystřídá ve vašich stále obsazených zasedacích místnostech
Mám zájem o DASHBOOK